Ardahan Üniversitesinde Mezuniyet Coşkusu: Kep Atarak Geleceğe Yürüdüler


Ardahan Gazetesi | Since 1995 |
Ardahan Üniversitesi, 2025-2026 eğitim-öğretim yılı mezuniyet törenini coşkuyla gerçekleştirdi. Aşık Şenlik Kültür Merkezi’nde düzenlenen törene; Ardahan Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Öztürk Emiroğlu, Ardahan İl Emniyet Müdürü Oğuz Tüzün, Alay Komutanı Albay Sadık Gülecen, il protokolü, akademisyenler, öğrenciler ve aileleri katıldı. Saygı duruşu ve İstiklal Marşı'nın okunmasıyla başlayan programda, eğitim hayatlarının önemli bir eşiğini geride bırakan öğrenciler duygu dolu anlar yaşadı



Törende konuşan Rektör Prof. Dr. Öztürk Emiroğlu, mezuniyetin bir son değil, yeni bir hayatın başlangıcı olduğunu vurguladı. Öğrencilere sadece mesleki bilgi değil, entelektüel derinlik ve ahlaki değerler kazandırdıklarını belirten Emiroğlu, ailelere de özel olarak teşekkür etti. Emiroğlu, "Bize emanet ettiğiniz evlatlarınızı bugün aklın ve bilimin rehberliğinde ülkesine ve dünyaya değer katmaya hazır bireyler olarak sizlere teslim ediyoruz. En büyük alkışı, sevgi ve sabırla çocuklarının arkasında duran aileler hak ediyor" ifadelerini kullandı. Tören, başarı belgelerinin takdimi ve öğrencilerin büyük bir coşkuyla kep fırlatmasıyla sona erdi


Daha yeni Daha eski