Ardahan Gazetesi | Since 1995 |
Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Işıkhan, Kars programının ardından bir dizi ziyaret ve temas gerçekleştirmek üzere Ardahan’a geldi.
Bakan Işıkhan’ın kentteki ilk durağı Ardahan Valiliği oldu. Valilik binası önünde Vali ve il protokolü tarafından karşılanan Bakan Işıkhan, Valilik Şeref Defteri'ni imzaladıktan sonra makama geçerek kentte yürütülen çalışmalar ve projeler hakkında detaylı bilgi aldı.
AK Parti ve MHP İl Başkanlıklarına Ziyaret
Valilik ziyaretinin ardından siyasi parti temsilcileriyle bir araya gelen Bakan Işıkhan, ilk olarak AK Parti İl Başkanlığı'nı ziyaret etti. Parti yöneticileri ve teşkilat mensuplarıyla buluşan Işıkhan, yerel çalışmalar hakkında görüş alışverişinde bulundu.
Daha sonra Milliyetçi Hareket Partisi (MHP) İl Başkanlığı’na geçen Bakan Işıkhan, burada partililer tarafından coşkuyla karşılandı. Ziyarette ülke ve bölge gündemine ilişkin değerlendirmeler yapılırken, Ardahan'da yürütülen çalışmalar ve planlanan yatırımlar masaya yatırıldı. Bakan Işıkhan, teşkilat mensuplarına çalışmalarında başarılar dileyerek desteklerinden dolayı teşekkür etti. Ziyaretler, hatıra fotoğrafı çekimlerinin ardından sona erdi.
