Ardahan Gazetesi | Since 1995 |
Ardahan İl Millî Eğitim Müdürlüğü koordinesinde, merkez liselerin katılımıyla düzenlenen kermeste öğrencilerin emekleri iyiliğe dönüştü. Öğrenciler tarafından hazırlanan ürünlerin satışından elde edilen gelir, Türk Silahlı Kuvvetlerini Güçlendirme Vakfına bağışlandı
Gençlerin üretkenliğini, sosyal sorumluluk bilincini ve dayanışma ruhunu yansıtan etkinliğe Ardahan Valisi Mehmet Fatih Çiçekli ile Ardahan Vali Yardımcısı Esengül Korkmaz Çiçekli de katılarak öğrencilerin stantlarını ziyaret etti.
"Üreten Gençlik" temasıyla gerçekleştirilen etkinlikte öğrenciler, emeklerini anlamlı bir amaca dönüştürerek hem üretmenin hem de paylaşmanın en güzel örneklerinden birini sergiledi.
